Plně vzduchové odpružení
Vzduchové odpružení vozidel Econic s pevnou nástavbou i s výměnnými systémy bude mít pro Vás jen samé přínosy. Standardně dodávaná elektronická regulace výšky samočinně upravuje tlak vzduchu ve vzduchových vacích v závislosti na zatížení vozidla. Pomocí odpružení se samočinnou regulací výšky lze také individuálně přizpůsobit světlou výšku vozidla nebo nájezdové úhly vpředu/vzadu v závislosti na aktuálních potřebách. Regulace výšky je k dispozici pro všechny varianty. Tento systém umožňuje zvýšit podvozek vozidla Econic až o 200 mm nebo ho snížit až o 60 mm.

Koncepce s nízkým rámem
Koncepce vozidel Econic s nízkým rámem přináší značné výhody: Dvoudílná konstrukce rámu s výrazně sníženou přední částí poskytla dostatek prostoru pro velmi nízký vstup do kabiny. U zadní části rámu jsme se zase zaměřili na největší možnou flexibilitu. Díky ní se můžete rozhodnout pro zkrácenou nástavbu a rozvor při zachování stejného nákladového prostoru. Nebo pro montáž nízké nástavby se stejnou užitečnou hmotností a lepší ovladatelností. Tato koncepce rámu znamená, že vozidla Econic mají nižší polohu těžiště a v důsledku toho i skvělé jízdní vlastnosti.

Snadná montáž nástavby
Přestože má rám vozidel Econic velmi nízkou hmotnost, může se pochlubit extrémní robustností. Protože žádné díly nepřečnívají nad horní hranu rámu, je Econic vhodný pro montáž jakéhokoli druhu nástavby. Rastr otvorů s průměrem 50 mm vylučuje potřebu vrtání dalších otvorů do rámu kvůli montáži individuálních nástaveb. Tím se jednak zkracuje doba montáže a snižují náklady, a současně zůstává neporušena protikorozní ochranná vrstva nanášená v kataforézní lázni.

Tlačené a vlečné nápravy
Na přání dodávané řiditelné tlačené a vlečené nápravy s elektrohydraulickým mechanismem aktivního řízení kol zajišťují velmi malý průměr otáčení a snadnou ovladatelnost při manévrování v těsných prostorách. Kromě lepší ovladatelnosti patří k pozitivům těchto náprav také zvýšení užitečné hmotnosti vozidel Econic. Stejně jako všechny nápravy vozidel Econic, jsou i řiditelné tlačené a vlečené nápravy standardně vybavené kotoučovými brzdami a vzduchovým odpružením.