Koncept podvozku

Koncept podvozku. V těžkém terénu: na vysoké úrovni

Pro všechny, kteří chtějí přímou cestou dosáhnout svého cíle: Unimog U 300/U 400/U 500 neuhne ze své stopy, ať už se pohybuje v nejrůznějším terénu, na měkkém blátě nebo na tvrdém štěrku. Je to dáno bezkonkurenčním konceptem podvozku s portálovými nápravami, stálým pohonem všech čtyř kol a mnoha dalšími technickými finesami. I v nejtěžším nasazení se pohybuje na jistotu. Na to se můžete spolehnout.

Portálové nápravy

Portálové nápravy s vysokou dovolenou nosností zaručují excelentní světlou výšku vozidla i v těch nejtěžších podmínkách, i při vysoké zátěži s namontovanými pracovními nástavbami. Nápravové tubusy a diferenciály jsou ve srovnání s nákladními automobily výrazně menší a leží nad středy kol.

Stálý pohon všech čtyř kol

Zajišťuje vysoký výkon a stálé držení stopy. Například v zimě na sněhu a ledu. V těžkém terénu: Uzávěrky diferenciálů během jízdy vpředu a vzadu se 100 % účinností bez přerušení tažné síly jednoduše pomocí spínače.

Vinuté pružiny

Vinuté pružiny s teleskopickými tlumiči umožňují největší možný rozchod kol a zaručují stálý kontakt všech čtyř kol s terénem.

Pneumatiky – jednomontáž

Namísto dvoumontáže běžné u nákladních vozidel s pohonem všech čtyř kol. Přednost: vysoká tažná síla při nepatrném valivém odporu. A dále: Možnost volby pneumatik pro jakýkoliv druh terénu.

Zařízení pro kontrolu tlaku v pneumatikách tirecontrol

Upuštění vzduchu – pohodlně během jízdy pomocí tlačítka přímo z kabiny. Tak je možno například snížit tlak v pneumatikách na měkkém podkladu a tím zlepšit průchodnost i tažnou sílu vozidla.

ABS a ALB

Vysokou bezpečnost a stabilitu zajišťuje Anti-Block-Systém. Automatický zátěžový regulátor brzdné síly zajišťuje rovnoměrný účinek brzd při jakémkoliv zatížení vozidla.