Inovativní pohon pojezdu

Nový pohon pojezdu

Dokonale odladěný pro mnohostranné pracovní nasazení: nový synergický pohon pojezdu.

Nový synergický pohon pojezdu kombinuje přednosti úsporné převodovky s plynulým hydrostatickým pohonem pojezdu. To má praktické výhody: Pracovní rychlost lze nastavit nezávisle na otáčkách motoru a udržovat pomocí funkce tempomatu. A při přemisťování se mezi místy nasazení nebo při řazení lze během jízdy jednoduše přepínat mezi plynulým a mechanickým řazením. Tento systém uživateli usnadňuje práci a zvyšuje produktivitu.

 

Nasazení nářadí

Nový synergický pohon pojezdu je na vrcholu technologického pokroku. Nový pohon pojezdu umožňuje plynulé nastavení rychlosti ve výrazně širším rozpětí od 0 do 50 km/h. Přitom pracuje velmi efektivně a velmi snadno se ovládá.

Díky optimalizované vysokotlaké regulaci lze dosáhnout větší tažné síly, což činí nový nosič nářadí Unimog ještě výkonnějším. Systém řazení také povoluje změnu mezi mechanickým a hydrostatickým pohonem pojezdu – během jízdy – a umožňuje tím efektivní práci s optimální rychlostí a účinností.

Přepínání mezi prací a jízdou bez přerušení. Nová funkce nazvaná Drive-Work režim se osvědčila jako výrazná pomoc při každodenním použití: např. sečení trávy prováděné v sekcích je jednoduše aktivováno bleskovou změnou řazení.

Princip této funkce je následující: Když dojde k dosažení nejvyšší rychlosti hydrostatu 50 km/h, je přes ovládání spojky nebo automaticky (zvláštní výbava) přeřazena převodovka. Vjetí do plynulého provozu je pak rychlejší a bezpečnější. A volba, jaký poháněcí režim je aktuálně vhodný, nyní nastává spontánně – zcela bez zpomalení.

Nově: Synergický pohon pojezdu

Synergický pohon pojezdu může být jednoduše měněn ve čtyřech různých režimech:

  • plynovým pedálem a brzdou
  • pomocí tempomatu
  • levou páčkou na sloupku řízení
  • novým multifunkčním joystickem

Další výhody:

  • převodové stupně lze zařadit během jízdy
  • rychlá a snadná změna mezi převodovkou a hydrostatickým pohonem pojezdu
  • jednoduché ovládání a aktivace
  • pracovní režim pro práci s konstantními otáčkami motoru
  • jízdní režim pro plynulou jízdu od 0 do 50 km/h
  • volba mezi jízdními režimy podle způsobu nasazení („hospodárný“, „komfortní“, „výkonnostní“)

Nová páčka na sloupku řízení

Nová páčka na sloupku řízení: Levou rukou může uživatel ovládat směr jízdy, jednotlivé rychlosti a tempomat – a pravou ruku má volnou například pro ovládání funkcí nářadí pomocí multifunkčního joysticku.